donderdag 17 januari 2013

Google-melding - game

Nieuws3 nieuwe resultaten voor game
 
Azarenka gunt Daniilidou één game
NOS
Ze vocht voor elk punt en dat leverde fraaie rally's en lange games op. Zo nam de eerste game van set twee een kwartier in beslag. Het zit Williams dit toernooi nog niet echt mee. "Eerst ga ik door mijn enkel en nu sla ik mezelf met mijn racket in mijn ...
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »
Temple Run 2: opvolger populaire iPhone-game uitgekomen
iphoneclub.nl
Temple Run 2 iPhone iPad gratis header De grote doorbraak onder de 3D-renspelletjes op de iPhone heeft een opvolger gekregen. Temple Run 2 is precies wat je ervan verwacht. Meer rennen, meer springen, meer glijden en meer munten oprapen.
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »
Game waarschuwt jongeren voor online risico's
Nederlands Jeugdinstituut
Jongeren weten wel dat iedereen zich op internet anders kan voordoen dan hij is, maar ze houden daar toch niet altijd rekening mee. Om hen te waarschuwen heeft de Expertgroep Digikids de online game 'Vrienden' gemaakt. Uit gesprekken werd duidelijk ...
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »

Web1 nieuw resultaat voor game
 
Werken als Verkoper 1 by junkyjohn14 | Game Debate blog Jan-16 ...
blog by junkyjohn14 called: Werken als Verkoper 1.
www.game-debate.com/blog/index.php?b_id=3392...


Tip: gebruik een site-operator om binnen sites te zoeken (site:ad.nl of site:.edu).

Verwijder deze melding.
Een nieuwe melding maken.
Uw meldingen beheren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten