woensdag 5 december 2012

Google-melding - game

Nieuws4 nieuwe resultaten voor game
 
Een game voor aan je muur
Metronieuws.nl
Brands: "Ik ben begonnen in de game-industrie als pr-manager voor Sony PlayStation bij een reclamebureau. Daarna ben in het managementteam van ontwikkelaar W!Games, nu Vanguard Games, terecht gekomen. Voorts ben ik oprichter en mede-eigenaar ...
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »

Metronieuws.nl
FOK!games Wishlist 2013 #10
FOK!
De eerste keer dat we Raiden tegenkwamen was in Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Deze jonge, blonde held werd niet door iedereen even goed ontvangen. Dit weerhield Kojima er niet van hem terug te laten komen in Metal Gear Solid 4: Guns of the ...
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »
Adobe brengt tools uit voor spelontwikkelaars binnen Creative Cloud
tweakers.net
Wie een abonnement afneemt voor de Game Developer Tools onder de paraplu van Adobes Creative Cloud krijgt tevens toegang tot de Flash Builder, Flash Professional, Photoshop, Illustrator en diverse andere CS6-applicaties. Ook is er 20GB aan ...
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »
Metal Gear Rising: Revengeance (hands-on)
Gamer.nl
Ik kan 'm vanachter besluipen. Dat doe ik dan ook maar. Voorzichtig langs de balustrade wandelen. Adem inhouden. Knopje indrukken als het in beeld verschijnt. Hop, ik spring naar beneden en druk mijn zwaard door de volle lengte van een ruggengraat.
Alle verhalen over dit onderwerp bekijken »

Blogs1 nieuw resultaat voor game
 
Nieuwe Nintendo Direct toont morgen games voor Wii U en 3DS ...
door Game Solutions
Een prijsverlaging zou je op dit moment damage control kunnen noemen, maar dit is gewoon een aankondiging van nieuwe games. Ik word doodmoe van al die jochies die koste wat het kost Nintendo proberen te bashen omdat ze de ...
Gamer.nl


Deze één keer per dag Google-melding wordt mogelijk gemaakt door Google.

Verwijder deze melding.
Een nieuwe melding maken.
Uw meldingen beheren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten